Підшипник з корпусом FY 40 TF, SKF (Швеція)
Вузол в зборі складається з корпусу та підшипника кочення.
Корпуси зазвичай виготовляються із литого чавуну, але наявні також і модифікації з пластику, штампованої та нержавіючої сталі, наявність вертикальної маслянки.
Підшипник, що монтується в корпус, оснащений пристроєм фіксації на валу та сферичною зовнішньою обоймою, а також захищений ущільненням або металевими шайбами.
Вузлу характерна:
- готовність до монтажу;
- швидке закріплення на валу;
- економічна ефективність;
- стійкість до температурного середовища;
- довготривала експлуатація;
- наявність вертикальної маслянки.
Підшипник з корпусом застосовується в підйомних механізмах, роботі електричних машин, в аграрній, харчовій та інших галузях промисловості.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SKF |
Вага | 1.813 кг |
Статичне навантаження | 19 Н |
Габаритні розміри | |
Внутрішній діаметр. | 40 мм |
Висота | 54.2 мм |
Зовнішній діаметр | 80 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Динамічна навантаження | 30,7 |
Закритий | Ущільненнями |
Кріплення на валу | Фіксуючі гвинти |
Матеріал виробу | Чавун |
Матеріал сепаратора | сталевий |
Номер підшипника | YAR 208-2F |
Загальна довжина (L, мм) | 130 |
Посадка на вал | Циліндрична |
Відстань між отворами J, | 101.5 мм |
Тип корпусу | FY 508 M |
Тип підшипника кочення | Підшипниковий вузол |
Форма тіла кочення | Кульковий |
Ціновий сегмент виробника | Преміум |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 554 ₴