Підшипник з корпусом UCF 214, SKF (Швеція)
Вузол в зборі складається з корпусу та підшипника кочення.
Корпуси зазвичай виготовляються із литого чавуну, але наявні також і модифікації з пластику, штампованої та нержавіючої сталі, наявність вертикальної маслянки.
Підшипник, що монтується в корпус, оснащений пристроєм фіксації на валу та сферичною зовнішньою обоймою, а також захищений ущільненням або металевими шайбами.
Вузлу характерна:
- готовність до монтажу;
- швидке закріплення на валу;
- економічна ефективність;
- стійкість до температурного середовища;
- довготривала експлуатація;
- наявність вертикальної маслянки.
Підшипник з корпусом застосовується в підйомних механізмах, роботі електричних машин, в аграрній, харчовій та інших галузях промисловості.
Характеристики
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | SKF |
| Вага | 5.95 кг |
| Статичне навантаження | 44 Н |
| Габаритні розміри | |
| Внутрішній діаметр | 70 мм |
| Висота | 54 мм |
| Користувальницькі характеристики | |
| Динамічна навантаження | 62,4 |
| Закритий | Ущільненнями |
| Матеріал виробу | Чавун |
| Загальна довжина (L, мм) | 193 |
| Посадка на вал | Циліндрична |
| Відстань між отворами J, | 152 мм |
| Тип підшипника кочення | Підшипниковий вузол |
| Форма тіла кочення | Кульковий |
| Ціновий сегмент виробника | Преміум |
Інформація для замовлення
- Ціна: 2 612 ₴



