Підшипник з корпусом UCP 205/H, SKF (Швеція)
Вузол в зборі складається з корпусу та підшипника кочення.
Корпуси зазвичай виготовляються із литого чавуну, але наявні також і модифікації з пластику, штампованої та нержавіючої сталі, наявність вертикальної маслянки.
Підшипник, що монтується в корпус, оснащений пристроєм фіксації на валу та сферичною зовнішньою обоймою, а також захищений ущільненням або металевими шайбами.
Вузлу характерна:
- готовність до монтажу;
- швидке закріплення на валу;
- економічна ефективність;
- стійкість до температурного середовища;
- довготривала експлуатація;
- наявність вертикальної маслянки.
Підшипник з корпусом застосовується в підйомних механізмах, роботі електричних машин, в аграрній, харчовій та інших галузях промисловості.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SKF |
Вага | 0.76 кг |
Статичне навантаження | 7.8 Н |
Габаритні розміри | |
Внутрішній діаметр. | 25 мм |
Висота | 34.1 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Динамічна навантаження | 14 |
Матеріал виробу | Чавун |
Загальна довжина (L, мм) | 139,5 |
Посадка на вал | Циліндрична |
Відстань між отворами J, | 105 мм |
Тип підшипника кочення | Підшипниковий вузол |
Ціновий сегмент виробника | Преміум |
Форма тіла кочення | Кульковий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 822 ₴