Підшипник NJ 209 ECP, SKF (Швеція), 45х85х19 мм, роликовий циліндричний
Роликові циліндричні підшипники призначені для сприйняття радіальних навантажень і лише деякі з цих підшипників можуть додатково сприймати незначні короткочасні осьові навантаження.
Складаються із зовнішнього й внутрішнього кільця та роликів (в один або кілька рядів), із сепаратором або без. По швидкохідності дані підшипники не поступаються радіальним однорядним кульковим підшипникам і вимагають точного співвідношення посадкового місця.
Підшипники можуть бути різними по конструкції, це залежить від розташування та наявності бортів на зовнішньому та внутрішньому кільцях. Для уникнення попадань бруду, води або пилу, в підшипниках використовують ущільнення, яке також утримує мастило і збільшує термін експлуатації підшипника.
Сепаратори даних механізмів виготовляють зі сталі або латуні.
Використання:
- електродвигуни;
- помпи;
- залізничний транспорт;
- у вузлах та механізмах машинобудування;
- в металургії та автомобільній промисловості.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SKF |
Вага | 0.44 кг |
Габаритні розміри | |
Внутрішній діаметр. | 45 мм |
Висота | 19 мм |
Зовнішній діаметр | 85 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Динамічна навантаження | 69,5 |
Закритий | Немає |
Посадка на вал | Циліндрична |
Тип підшипника кочення | Роликовий циліндричний радіальний |
Збільшений радіальний зазор | CN |
Форма тіла кочення | Роликовий |
Ціновий сегмент виробника | Преміум |
Статичне навантаження | 64 Н |
- Ціна: 2 558 ₴