Підшипник з корпусом UCF 205, KG (Індія)
Вузол в зборі складається з корпусу та підшипника кочення.
Корпуси зазвичай виготовляються із литого чавуну, але наявні також і модифікації з пластику, штампованої та нержавіючої сталі, наявність вертикальної маслянки.
Підшипник, що монтується в корпус, оснащений пристроєм фіксації на валу та сферичною зовнішньою обоймою, а також захищений ущільненням або металевими шайбами.
Вузлу характерна:
- готовність до монтажу;
- швидке закріплення на валу;
- економічна ефективність;
- стійкість до температурного середовища;
- довготривала експлуатація;
- наявність вертикальної маслянки.
Підшипник з корпусом застосовується в підйомних механізмах, роботі електричних машин, в аграрній, харчовій та інших галузях промисловості.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 0.8 кг |
Статичне навантаження | 6.98 Н |
Габаритні розміри | |
Внутрішній діаметр. | 25 мм |
Висота | 35.8 мм |
Зовнішній діаметр | 52 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Динамічна навантаження | 10,78 |
Закритий | Ущільненнями |
Кріплення на валу | Фіксуючі гвинти |
Матеріал виробу | Чавун |
Матеріал сепаратора | сталевий |
Номер підшипника | UC 205 |
Загальна довжина (L, мм) | 95 |
Посадка на вал | Циліндрична |
Виробник | Китай |
Відстань між отворами J, | 70 мм |
Зовнішнє кільце сферичне | Так |
Тип корпусу | F 205 |
Тип підшипника кочення | Підшипниковий вузол |
Ціновий сегмент виробника | Бюджетний |
Ширина зовнішньої обойми С, | 27 мм |
Інформація для замовлення
- Ціна: 182 ₴