Упаковка та зберігання підшипників

20 серпня 2013

Зберігання підшипників

Підшипники виготовляються переважно зі спеціальної підшипникової сталі, тому головною небезпекою для них являється корозія, яка на робочих поверхнях підшипника є абсолютно недопустимою. Для попередження процесу корозії, під час зберігання та транспортування, підшипники піддають консервації. До споживача підшипники поступають законсервованими: промиті від забруднень, змазані спеціальною захисною змазкою – мінеральним мастилом та упаковані в спеціальну упаковку. Термін, протягом якого мінеральне мастило захищає підшипник від корозії, залежить від умов зберігання. Завдання споживача – зберігати підшипники згідно вимог виробника.

У випадку порушення споживачем заводської упаковки підшипників рекомендується провести їх переконсервацію у наступній послідовності:
  - промити у бензині (керосині);
  - промити в консерваційному маслі (масло індустріальне И-20А ГОСТ 20799-88 і 2-4 % інгібітора МСДА ТУ 6-02-834-88);
  - інтервал між промивками у бензині та маслі повинен бути мінімальним;
  - законсервувати у консерваційному мастилі;
  - упакувати в антикорозійну бумагу (ГОСТ 16295-3).

Упаковка підшипників

Підшипники, що поставляються ПП «Луцькпідшипниксервіс» упаковані в упаковку, яка розроблена з урахуванням вимог SKF та ГОСТ 520 на упаковку і транспортування.

Для упаковки підшипників підприємство застосовує гофровані ящики та блок-палети. Розміри ящиків, жорсткість їх конструкції та висока якість картону дозволяє здійснювати пакетування ящиків на дерев’яні піддони, що полегшує та пришвидшує проведення навантажувально-розвантажувальних робіт.

Обмеження ваги упакованого ящика 30 кілограмами забезпечує зручність їх зберігання, переміщення та транспортування у споживача. При необхідності підшипники можуть упаковуватися в індивідуальні картонні коробочки.